Lahjoita kehitysvammaisten ihmisten oikeuksien puolustamiseen

01.12.2022

Joulukuussa keräämme rahaa Tukiliiton tärkeään ihmisoikeustyöhön. Kerätyt varat kohdentuvat esimerkiksi Tukiliiton tarjoamaan maksuttomaan lakineuvontatyöhön ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen.

Voit lahjoittaa helposti haluamasi summan osoitteessa tuki.tukiliitto.fi tai lähettämällä tekstiviestin KOHTAAMUT numeroon 16499. Yhdellä tekstiviestillä lahjoitat Tukiliiton ihmisoikeustyöhön 10 euroa.

Voit auttaa myös jakamalla kolmea kampanjavideotamme Facebookissa ja Instagramissa. Videoilla teemme näkyväksi kehitysvammaisten ihmisten oikeutta palkkatyöhön, omannäköiseen kohtiin ja omannäköiseen vapaa-aikaan.

Miksi lahjoittaa?

Tukiliitto on ainoa suomalainen, voittoa tavoittelematon järjestö, joka tarjoaa maksutonta, kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia ja palveluita koskevaa lakineuvontaa. Tuemme perheitä ja ihmisiä, jotka taistelevat vammaisen läheisensä oikeuksien puolesta. Teemme heidän hätänsä näkyväksi päättäjille.

Työntekijämme kohtaavat jatkuvasti ihmisiä, joiden läheinen jää vammansa vuoksi ilman kotia, työtä tai tarvitsemaansa tukea. Perheet eivät jaksa yksin.

Tuki ja neuvot -sivuillamme vierailee vuosittain noin 79 000 kävijää. Puhelimessa ja sähköpostitse palvelimme viime vuonna noin 1300 avuntarvitsijaa.

Kehitysvammaiset ihmiset ja heidän läheisensä tarvitsevat asialleen omistautuneita ammattilaisia ja vapaaehtoisia, jotka yhdessä rakentavat oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa.

Yhdenvertaisuus vaatii tekoja!