Kysely: Tukiliiton tunnettuus ja mielikuva liitosta

12.03.2024

Haluamme kehittää Kehitysvammaisten Tukiliiton julkisuuskuvaa ja tunnettuutta. Siksi kartoitamme nyt Tukiliittoon liitettyjä mielikuvia.

Etsimme vastausta siihen, millaisia mielikuvia Kehitysvammaisten Tukiliittoon liitetään. Osa kartoitusta on verkossa julkaistava kysely, johon kuka tahansa voi vastata.

Vastausaikaa on maaliskuun loppuun saakka. Vastattuasi voit osallistua arvontaan. Jos haluat osallistua arvontaan, odota vastaukset lähetettyäsi noin 10 sekuntia. Sinut ohjataan arvonnan yhteystietolomakkeelle. Kyselyn vastauksia ja arvontaa varten annettuja yhteystietoja ei yhdistetä.

Arvomme vastaajien kesken yhden 50 euron lahjakortin joko K-ketjun tai S-ketjun kauppaan. Arvonnan voittaja voi valita näistä haluamansa vaihtoehdon.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 10 – 15 minuuttia. Ainoastaan tähdellä merkittyihin kysymyksiin on pakko vastata. Muut kysymykset ovat vapaaehtoisia.

Kiitos ajastasi! Vastaamalla voit olla mukana kehittämässä Tukiliittoa.

Pääset osallistumaan tästä linkistä: Kysely, Tukiliiton tunnettuus ja mielikuva liitosta.