KVPS: Muuttovalmennusta verkon kautta

23.09.2021

Muuttovalmennuksen verkkokurssi on suunnattu muuttoa suunnitteleville, muuttajille ja omaan kotiin juuri muuttaneille sekä heidän läheisilleen. Lisäksi tulossa ammattilaisille suunnattuja työpajoja ja kaikille avoin Asumisen asioita -webinaari 11.11.2021.

Kehitysvammaisten Palvelusäätiön muuttovalmennuksen syksy tarjoaa verkon kautta tukea ja tietoa muuttoon ja asumiseen liittyen.

Tervetuloa mukaan ja kiitos, jos jaat tietoa eteenpäin tukea tarvitseville ja heidän perheilleen sekä kaikille asiasta kiinnostuneille.

Muuttovalmennuksen verkkokurssi

Muuttovalmennuksen verkkokurssi on suunnattu muuttoa suunnitteleville, muuttajille ja omaan kotiin juuri muuttaneille sekä heidän läheisilleen. Valmennuksessa käsitellään valmistautumista muuttoon, saadaan tietoa ja vertaistukea. Kurssi sisältää neljä tapaamista (4.11, 18.11, 2.12 ja 9.12, klo 17.30 – 19.30) ja välitehtäviä. Tapaamisilla on omat osuudet muuttajille ja läheisille sekä yhteisiä osuuksia. Lisätietoja ja ilmoittautuminen (siirry sivulle)
kvps.fi/tapahtuma/muuttovalmennus-verkkokurssi

Muuttovalmennuksen vertaisoppimisen työpajat -ammattilaisille