KVPS: Erityinen arki ja perheen resilienssi

04.04.2023

Erityisperheen arjessa on paljon hetkiä, jolloin tarvitaan mukautumiskykyä, joustavuutta ja hetkittäin vaihtuvien tilanteiden hyväksymistä. Salla Jämsen johdattelee illan aikana syvemmin näihin teemoihin. Tule mukaan kuulemaan lisää!

Erityinen arki ja perheen resilienssi
13.6.2023 kello 17.30–19

Ilmoittautuminen 9.6.2023 mennessä
Erityinen arki ja perheen resilienssi

”Resilienssi on taitoa selviytyä erilaisista muutostilanteista – erityisperheen arjessa on paljon hetkiä, jolloin tarvitaan mukautumiskykyä, joustavuutta ja hetkittäin vaihtuvien tilanteiden hyväksymistä,” vastaava asiantuntija Satu Koivurinne sanoo.

Tule iltaan mukaan pohdiskelemaan ja tutkailemaan arjen resilienssiä yhdessä toisten vanhempien kanssa!

Vastaava perhetoiminnan kehittäjä Salla Jämsén johdattelee erityisperheiden vanhemmat matkalle pohdiskelemaan omaa perhe-elämäänsä ja erityistä arkeaan. Miten arjen resilienssi kannattelee ja auttaa selviytymään meitä yhä paremmin arjen pyörteissä? Myös parisuhde ja vanhemmuus ovat illan aiheita. Pysähdytään yhdessä pohtimaan teemoja.

Ilta toteutetaan yhteistyössä Kehitysvammaisten Palvelusäätiön elämänmuutostoiminnan sekä Oulun seudun omaishoitajat ry:n kanssa.

Erityisperheiden vanhemmille ja kaikille, jotka haluavat pysähtyä teeman äärellä enemmän.

Satu Koivurinne
vastaava asiantuntija