Kiitos kaikille lahjoittajille: Kenian lastenkotiin saadaan puhdasta vettä

17.10.2022

Keräys kenialaisen lastenkodin kaivon suodatinta varten onnistui täydellisesti. Tavoitteena ollut 8000 euroa tuli täyteen muutamassa päivässä.

Syksyn Tukiviestissä kerrottiin Marion Karimista, joka perustamassa lastenkodissa Kenian maaseudulla elää 48 hylättyä vammaista lasta. Merja Määttäsen kirjoittaman jutun voit lukea tästä:
Sittenkin toivoa

Marionin ja lasten koskettava tarina herätti haluan auttaa. Tukiliitto käynnisti keräyksen, jonka tavoitteena oli saada kokoon rahat lastenkodin kaivon vedensuodatinta varten. Pyysimme teitä auttamaan Marionia ja lapsia osallistumalla keräykseen.

Keräyksen tavoitteena ollut 8000 euroa tuli täyteen muutamassa päivässä. Nyt 48 vammaisen lapsen arki mullistuu, kun lastenkoti voi hankkia kaivoonsa suodattimen ja puhtaan juomaveden saa jatkossa hakea maksutta omasta pihasta. Suodatettu vesi helpottaa myös pyykinpesua, joten lastenkodin työntekijät voivat olla entistä enemmän lasten kanssa.

Lämmin kiitos kaikille lahjoittajille!

Lahjoita

Yhdenvertaisuus ei ole maailmassa valmiina, se vaatii tekoja. Siirry Tukiliiton lahjoitussivulle:
Lahjoita, tue toimintaamme

Yhdessä olemme enemmän! Tukiliitto vahvistuu yksittäisten ihmisten osallistumisesta ja lahjoituksista.