Jäsenyhdistykset: Liittokokousviikonloppua vietetään 7.-8.6.2024

Liittokokousviikonloppua vietetään 7.-8.6.2024. Tervetuloa mukaan!

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n liittokokous lauantaina 8.6.2024 Tampere-talossa

• Jäsenyhdistysten puheenjohtajien sähköpostiin on lähtenyt 26.4. valtakirjakysely (webropol), jossa ilmoitetaan yhdistyksen valtuuttama edustaja, varaedustaja ja osallistumistapa. Valtakirjakyselyllä yhdistys voi myös ilmoittaa alustavat näkemyksensä käsiteltäviin asioihin.
  • Valtakirjakyselyyn (webropol) tulee vastata 24.5. mennessä.
  • Kokouksessa on käytössä sähköinen äänestys. Viralliset edustajat kutsutaan mukaan käymään läpi kokouskäytäntöjä ja testiäänestystä 29.5. kello 17.30-19 (Teams).
  • Kokousta voivat seurata kaikki kiinnostuneet suorana verkossa. Yhdistysten toivotaan jakavan linkkiä kotisivuillaan tai somessa.
  • Liittokokouksen esityslista liitteineen, suoratoistolinkki sekä muut tiedot löytyvät liittokokoussivulta.

Hyvinvoinnin äärellä -iltapäiväseminaari 7.6.2024 kello 13-17 Tulppaanitalossa ja verkossa

• Seminaarissa kuullaan ajatuksia lapsiperheen arjesta, itsenäistymässä olevan nuoren tukemisesta ja vanhemman jaksamisesta. Äänessä ovat Päivi Muurinen ja Pekka Heikkinen. Heillä kummallakin on kokemusta omasta elämästä, mutta vihkiytymistä asiaan myös oman työn kautta.
  • Seminaarin toinen osa käsittelee yhdistysten ja yhteisöjen tulevaisuutta. Puheenvuoron tästä saamme futuristi Ilkka Hallavalta.
  • Iltapäiväseminaaria voivat seurata kaikki kiinnostuneet suorana verkossa. Yhdistysten toivotaan jakavan iltapäiväseminaarin sivua ja linkkiä kotisivuillaan tai somessa.
  • Ohjelma ja ilmoittautuminen Tulppaanitaloon sekä suoratoistolinkki löytyvät tästä linkistä.

Tulppaanitalon iltatilaisuus perjantaina 7.6.2024 alkaen kello 18

Lämpimästi tervetuloa liittokokousviikonlopun tapahtumiin!

Lea Vaitti
Kansalaistoiminnan johtaja