Hetkittäin-hanke tarjoaa valmennusta ammattilaisille

22.02.2023

Hetkittäin-hankkeen kolmas ammattilaisille suunnattu valmennusryhmä aloittaa huhtikuussa. Valmennuksessa perehdytään kehitysvammaisen ihmisen ikääntymiseen ja muistisairauteen sekä saadaan tietoa aivoterveyden edistämisestä. Valmennus on suunnattu kehitysvammaisten ihmisten kotiyhteisöjen henkilökunnalle ja sen luennoitsijat ovat muisti-, aisti- ja kehitysvamma-alan asiantuntijoita.

Valmennus on yhdeksän kuukauden mittainen ja se alkaa 12.4.2023. Hetkittäin-valmennus on maksutonta ja se tapahtuu etänä. Valmennukseen valittujen kotiyhteisöjen ohjaajien tulee osallistua kaikkiin kahdeksaan etätapaamiseen ja kahteen omaseurantajaksoon.

Tiedätkö jonkun, joka hyötyisi tällaisesta valmennuksesta? Linkkaa ja kannusta hakemaan viimeistään 3.3.2023 tällä lomakkeella
Hakemus Hetkittain-valmennukseen

Kysy lisää
Maija Rimpiläinen