Haemme hankesuunnittelijaa Itä-Suomen Työelämä omaksi -hankkeeseen 1.8. alkaen

26.04.2024

Kehitysvammaisten Tukiliitto hakee Kuopioon hankesuunnittelijaa toteuttamaan yhdessä muun tiimin kanssa Pohjois-Savon alueella kehitysvammaisille henkilöille kohtaamispaikkoja, kokemustoimintaa ja lyhytkoulutuksia.

Työsuhde kestää kesäkuun 2026 loppuun ja palkkaus on Sosiaalialan järjestöjen Tessin mukainen vaativuusryhmä 5.

Hankesuunnittelijan tehtävänä on:

• suunnitella ja toteuttaa Pohjois-Savon Kohtaa mut- kahviloita ja muuta ryhmätoimintaa yhdessä hanketyöntekijän kanssa,
  • koordinoida ja toteuttaa yhteiskunnallisia taitoja edistäviä lyhytkoulutuksia koko hankealueella,
  • tehdä yhteistyötä Pohjois-Savon alueen yhdistysten, asumis- ja työtoimintojen kanssa,
  • toteuttaa hankkeen monikanavaista viestintää ja
  • raportoida ja arvioida alueella toteutettua toimintaa.

Tehtävä edellyttää:

• kiinnostusta edistää kehitysvammaisten osallisuutta ja voimavaralähtöistä työotetta,
  • kokemusta tukea tarvitsevien henkilöiden ohjaamisesta/kouluttamisesta,
  • monipuolista viestinnän osaamista,
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja,
  • soveltuvaa koulutusta (esim. sosionomi AMK) sekä
  • mahdollisuutta matkustaa sekä tehdä ilta- ja viikonlopputyötä.

Tietoa Elämä omaksi -hankkeesta löytyy tältä sivulta.

Lisätietoja tehtävästä antaa hankepäällikkö Piritta Mattinen 2.5. klo 13-15, 15.5. klo 15-17 ja 20.5. 9-11.

Jos olet kiinnostunut tehtävistä, lähetä hakemuksesi ja CV 24.5. mennessä piritta.mattinen@tukiliitto.fi. Työhaastattelut pidetään 12.6. Kuopiossa.