Erityinen sisaruus -verkkoseminaari torstaina 22.10.2020

09.10.2020

Seminaari on suunnattu ammattilaisille, vanhemmille, sisaruksille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille. Tule kuulemaan sisarusten kokemuksia ja hyviä käytänteitä sisarusten huomioimisesta ammattilaisilta.

Ilmoittautuminen päättyy maanantaina 19.10.2020

Erityinen sisaruus -verkkoseminaari
torstaina 22.10.2020 kello 12.30 – 15.30

Mitä pitkäaikaissairaiden ja vammaisten sisarusten huomioimiselle kuuluu, mistä tilanteesta lähdettiin projektiin, mihin on tultu, mihin suuntaan ollaan menossa? Erityinen sisaruus -projektin seminaari on suunnattu ammattilaisille, vanhemmille, sisaruksille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille. Erityinen sisaruus -toimintaa ylläpidetään Kehitysvammaisten Tukiliiton Harvinaiskeskus Noriosta.

Erityinen sisaruus -projektin päätösseminaarissa tarkastellaan miten pitkäaikaissairaiden ja vammaisten henkilöiden sisarukset voivat.

• Mitä sisarusten huomioimiselle kuuluu?
  • Mistä tilanteesta lähdettiin projektiin?
  • Mihin on tultu, mihin suuntaan ollaan menossa?

Erityinen sisaruus -projekti päättyi 2019, mutta toiminta jatkuu edelleen tiedon ja materiaalien levityksen myötä. Erityinen sisaruus -toimintaa ylläpidetään Kehitysvammaisten Tukiliiton Harvinaiskeskus Noriosta.

Erityinen sisaruus -seminaari toteutetaan verkossa Teams-alustalla, joten osallistua voi ympäri Suomen. Seminaari on suunnattu ammattilaisille, vanhemmille, sisaruksille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille. Seminaarin ohjelmassa kuullaan sisarusten kokemuksia ja hyviä käytänteitä sisarusten huomioimisesta ammattilaisilta.

Lue lisää sivulta:
tukiliitto.fi/tapahtuma/erityinen-sisaruus-verkkoseminaari

Erityinen sisaruus -verkkoseminaariin 22.10.2020 (Teams) voi osallistua ympäri Suomen. Seminaari on suunnattu ammattilaisille, vanhemmille, sisaruksille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille. #erityinensisaruus