Ale!

Perheily-pelikortit

Kuvaus

Korteista löytyy perheiden kesken pelattavia pelejä ja leikkejä. Korttien pelit ovat kansainvälistä perua, saimme ne käännettäväksemme Barretstownista, lasten ja nuorten leiriltä Irlannista. Kortteihin on tallennettu pelejä ympäri maailmaa. Korteissa kerrotaan mitä materiaaleja tarvitaan pelin toteuttamiseen ja minkä ikäisille lapsille tai nuorille ne on suunnattu. Ikä on vain ajatuksen suuntaajaksi, nämä pelit käyvät myös aikuisille. Kortit toimivat loistavasti tuomaan yhteen lapset ja aikuiset yhteiseen tekemiseen.

Kortit on laminoitu ja reittimellä voi tehdä reiän kortin kulmaan, jotta saat valitsemasi kortit ripustettua avainremmiin/ nauhaan ja kaulaan. Ne myös kestävät pientä sadetta. Suosittelemme, että laitat kortit valokuva-albumiin, jossa ne ovat nähtävissäsi ja voit valita näppärästi kortit kyseisen tapahtuman mukaan. Sinun ei suinkaan tarvitse kantaa mukanasi koko pakkaa. Valitut kortit vain avainremmiin roikkumaan ja sitten menoksi! Maailmassa on paljon hyviä leikkejä, voit alkaa niitä keräillä, kehitellä omia ja laittaa Perheily Pelikorttien kanssa samaan pakkaan.