Vammaisoikeuden webinaari (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 21.6.2022
Päättyy: 21.6.2022

Vammaisoikeuden webinaari, osa 3.
Kohti yksilöllisempää asumisen tukea

Tiistaina 21.6.2022 kello 15–16 verkossa

Tilaisuudessa perehdyt asumisen tuen oikeuksiin YK:n vammaissopimuksen ja kansalllisen lainsääännön näkökulmista. Kuulet myös ajatuksia palvelurakenteiden kehittämisestä oikeuksien toteutumisen tueksi.

Webinaarissa ovat luennoitsijoina Tukiliiton lakimiehet Tanja Salisma ja Taina Kölhi, vammaispalvelujen asiantuntija Anne Saarinen ja vaikuttamistoiminnan johtaja Jutta Keski-Korhonen. Kommenttipuheenvuoron tuo mukaan asuntoneuvos Raija Hynynen Ympäristöministeriöstä. Tilaisuus järjestetään kokonaan verkossa Teamsin välityksellä.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä: Vammaisoikeuden webinaari 21.6.

Webinaarisarja jatkuu syksyllä, ja siitä saa tietoa seuraamalla Tukiliiton tapahtumakalenteria ja somea.

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teams-alustan käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet