Muu vapaaehtoistoiminta

Tällä sivulla kerrotaan muusta tarjolla olevasta vapaaehtoistoiminnasta

Best Buddies -kaveritoimintaa järjestää kaveritoiminnan lisäksi myös muuta vapaaehtoistoimintaa. Järjestämme kaikille avoimia Kohtaa mut -tapahtumia, joissa kehitysvammattomat ja kehitysvammaiset nuoret ja aikuiset voivat olla tasavertaisesti kavereita, kohdata aidosti ja tehdä yhdessä mielekkäitä asioita. Tapahtumia suunnitellaan ja järjestetään yhdessä kaverihakijoiden, kaveriparien ja muiden halukkaiden kanssa. Pyrimme tarjoamaan mahdollisuuksiemme mukaan suunnittelu- ja järjestämistalkoisiin osallistumiseen tukea ohjaajien muodossa.

Vapaaehtoistoistoimintaa on tarjolla myös erilaisten tempausten ja kampanjoiden muodossa.Vapaaehtoisen sitaatti, jossa lukee: Mulla on antaa osaamista vapaaehtoistoimintaan. Mulla on mielikuvitusta. Osaan tehdä käsitöitä, piirtää ja kirjoittaa.

Vapaaehtoiset jakavat ilmapalloja Tampereen Hämeenkadulla
Vapaaehtoiset jakavat kutsuja Kohtaa mut -tapahtumaan Tampereella kesäkuussa 2017. Kuva: Rami Marjamäki

Vapaaehtoistoiminta tarjoaa uusia sosiaalisia rooleja. Kaveritoiminta ja muut vapaaehtoistehtävät antavat tekijöilleen paljon. @BestBuddiesFIN

Vapaaehtoiset jakavat joulukortteja ohikulkijoille jouluisella kadulla, yväskylän keskustassa.
Vapaaehtoiset jakavat tekemiään joulukortteja Jyväskylässä Kansainvälisenä Vapaaehtoisten päivänä 2017. Kuva: JiiPee Photography

Vapaaehtoisen kommentti, jossa lukee: Oli hauskaa. Ihmisille tuli hyvä mieli, jes! Jännää. Tuntui tärkeältä!
Lähetämme talkoista aina tietoa toiminnassamme mukana oleville henkilöille.
Kerromme vapaaehtoistehtävistä myös sosiaalisessa mediassa. Tervetuloa mukaan!