Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahvit kuopiolaisille 30.9.2021 (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 30.9.2021
Päättyy: 30.9.2021

Tule mukaan 30.9.2021 kello 8.30 – 9.30 yhteiselle aamukahville,
jossa jutellaan kaikkien kuntalaisten mahdollisuuksista osallistua.

Miten sinä voit lisätä mahdollisuuksia osallistua kotikunnassasi?

Jotkut ihmiset tarvitsevat tukea ollakseen yhdenvertaisia kuntalaisia. Erilaiset apu- ja toimintavälineet ovat yksi tapa tukea heitä ja ne mahdollistavat muun muassa osallistumisen koulun, liikunta- tai nuorisotoimen sekä seurojen ja yhdistysten järjestämään toimintaan, jossa liikutaan metsässä, lumella tai vaikka pyöräillään.

Osassa Suomen kunnissa on yhteisiä välineitä, joita kuntalaiset voivat lainata. Ne lisäävät merkittävästi ihmisten yhdenvertaisuutta. Tule kuuntelemaan lyhyt alustus aiheesta ja juttelemaan siitä, mitä sinä voit tehdä kuntasi osallistumismahdollisuuksien lisäämiseksi.
Alustajina toimivat Tanja Tauria ja Johanna Sakko Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminnasta.

Aamukahvit järjestävät: Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta ja TATU:n Vauhti!-hanke. Tervetuloa!

Kutsu on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille ja voit jakaa sitä omissa verkostoissasi. Voit ilmoittautua Aamukahville täältä (siirry sivulle):
webropolsurveys.com

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta
www.tukiliitto.fi/malike