Voimaa vertaisuudesta -perheloma 7.-12.2.2022 Vuokatti, Sotkamo

Tapahtuma alkaa 71 päivän päästä
Alkaa: 7.2.2022
Päättyy: 12.2.2022

Talven riemua ja hauskoja kokemuksia keväthangilla koko perheen voimin Vuokatin urheiluopistolla, Sotkamossa. Voimaa vertaisuudesta -lomalla luistellaan, lasketellaan ja nautitaan pulkkamäen vauhdeista aurinkoisen lumiliikkumisen merkeissä.

Loma on suunnattu yli 10-vuotiaille vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Loman aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry myöntää lomatuen mukaan valituille perheille. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa/vrk sisältäen täysihoidon ja lomaohjelman, 0-16-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Lomalle valitaan 7 perhettä.

Yhteistyössä Malike, Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry sekä Vuokatin urheiluopisto.

Hakulinkki MTLH:n hakujärjestelmään on nyt auki! Siirry hakemukseen tästä linkistä (avautuu uuteen ikkunaan). Hakuaika päättyy 15.12.2021.

Malikkeen Lumella-perhelomalla Vuokatissa keväällä 2014 nautittiin lennokkaasta rinnepäivästä. Kuva: Janne Ruotsalainen