Voimaa vertaisuudesta -perheloma 6.-11.6.2022, Kuortane

Tapahtuma alkaa 9 päivän päästä
Alkaa: 6.6.2022
Päättyy: 11.6.2022

Kesänloman viettoa ja hauskoja kokemuksia koko perheen voimin Kuortaneen urheiluopistolla.

Loman alustavassa ohjelmassa mm. metsägolfia, pyöräilyä, melontaa ja uintia. Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille on tarkoitettu perheille, joita yhdistää saman sairauden, vamman tai elämäntilanteen tuomat haasteet.

Loma on suunnattu alle 18-vuotiaille vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Loman aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry myöntää lomatuen mukaan valituille perheille. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa/vrk sisältäen täysihoidon ja lomaohjelman, 0-16-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Lomalle valitaan 7 perhettä.

Yhteistyössä Malike, MTLH ry sekä Kuortaneen urheiluopisto.

Hakulinkki MTLH:n hakujärjestelmään on vielä auki! Siirry hakemukseen tästä linkistä (avautuu uuteen ikkunaan). Hakuaikaa jatkettu 31.3.2022 asti.

Äiti ja lapsi istuvat kanootissa melomassa. Taustalla järvimaisema.