Voimaa vertaisuudesta -perheloma 6.-11.6.2022, Kuortane

Tapahtuma alkaa 186 päivän päästä
Alkaa: 6.6.2022
Päättyy: 11.6.2022

Kesänloman viettoa ja hauskoja kokemuksia koko perheen voimin Kuortaneen urheiluopistolla.

Loman alustavassa ohjelmassa mm. metsägolfia, pyöräilyä, melontaa ja uintia. Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille on tarkoitettu perheille, joita yhdistää saman sairauden, vamman tai elämäntilanteen tuomat haasteet.

Loma on suunnattu alle 18-vuotiaille vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Loman aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry myöntää lomatuen mukaan valituille perheille. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa/vrk sisältäen täysihoidon ja lomaohjelman, 0-16-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Lomalle valitaan 7 perhettä.

Yhteistyössä Malike, MTLH ry sekä Kuortaneen urheiluopisto.

Hakulinkki MTLH:n hakujärjestelmään on nyt auki! Siirry hakemukseen tästä linkistä (avautuu uuteen ikkunaan). Haku päättyy 6.3.2022.

Aikuinen ja nuori melovat ilmatäytteisellä kajakilla kauniina kesäpäivänä. Aurinko paistaa ja taustalla näkyy vihreä kaislikko.
Melontaretkellä. Kuva: Janne Ruotsalainen