Voimaa vertaisuudesta -perheloma 27.3.-1.4.2022 Vuokatti, Sotkamo

Tapahtuma alkaa 112 päivän päästä
Alkaa: 27.3.2022
Päättyy: 1.4.2022

Talven riemua ja hauskoja kokemuksia keväthangilla koko perheen voimin Vuokatin urheiluopistolla, Sotkamossa. Voimaa vertaisuudesta -lomalla luistellaan, lasketellaan ja nautitaan pulkkamäen vauhdeista aurinkoisen lumiliikkumisen merkeissä.

Loma on suunnattu alle 12-vuotiaille vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Loman aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry myöntää lomatuen mukaan valituille perheille. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa/vrk sisältäen täysihoidon ja lomaohjelman, 0-16-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Lomalle valitaan 7 perhettä.

Yhteistyössä Malike, MTLH ry sekä Vuokatin urheiluopisto.

Hakulinkki MTLH:n hakujärjestelmään on nyt auki! Siirry hakemukseen tästä linkistä (avautuu uuteen ikkunaan). Haku päättyy 27.12.2021.

Malikkeen Lumella-perhelomalla Vuokatissa keväällä 2017 nautittiin lennokkaasta rinnepäivästä. Kuva: Nikita Tikka