Vinkkivartti Facebook-live: Selko-oppaat

Tapahtuma alkaa 50 päivän päästä
Alkaa: 8.12.2020
Päättyy: 8.12.2020

Esittelemme uudet selko-oppaat: ”Vahvistu vanhempana” ja ”Vanhemmuus jatkuu”. Vahvistu vanhempana -opas tarjoaa tietoa, näkökulmia ja vinkkejä vanhemmuuteen selkokielellä. Opas perustuu siihen, mitä nykyisin tiedetään ja ajatellaan lapsen kasvattamisesta. Vanhemmuus jatkuu -opas on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat selkokielistä tietoa lastensuojelusta ja vanhemmuudesta huostaanoton tai sijoituksen jälkeen. Tehty yhteistyössä Kasper – Kasvatus- ja perheneuvonta ry:n kanssa.

Tule vinkkivarttiin kuulemaan ja kysymään lisää. Vinkkivartissa saat myös ohjeet materiaalin tilaamiseksi omaan käyttöösi. Vinkkivartti Facebook-livet järjestetään tiistaisin kello 14 – 14.15 Tukiliiton Facebook-sivulla www.facebook.com/Tukiliitto.

Vinkkivartti järjestetään viikoittain ja joka viikko kuulet vinkit uudesta työkalusta tai hyödyllisestä materiaalista. Materiaalit sopivat niin ammattilaisille, perheille kuin vapaaehtoistoimijoille tueksi erilaisiin keskusteluihin, ryhmä- ja yksilöohjaustilanteisiin. Voit tilata tuotteita meiltä maksutta. Tilaukset tällä lomakkeella: Tilauslomake. Tilaathan kaikki haluamasi materiaalit samalla lomakkeella.

Vinkkivartin järjestävät Kehitysvammaisten Tukiliiton päättymässä olevat kehittämishankkeet Tuleva ja Vahvistu vanhempana. Löydät hankkeissa kehitetyt toimintamallit ja materiaalit osoitteesta www.tukiliitto.fi/kehittaa

Vinkkivartit:

20.10. Kuvitettu materiaali Valma- ja Telma-opinnoista

3.11.   Rohkaisupakka tunne- ja vinkkikortit

10.11. Nuoren palvelupolut 16 – 18v.

17.11. Vanhemmuuden taitopiirakka

24.11. Vahvistu vanhempana -palvelupolku

8.12. Selko-oppaat: ”Vahvistu vanhempana” ja ”Vanhemmuus jatkuu”

1.12. klo 10 – 15 järjestämme Habaa perhetyöhön -verkkoseminaarin perheitä kohtaaville ammattilaisille. Lisätietoja ilmoittautumisen löydän täältä: Habaa perhetyöhön -verkkoseminaari.

Tervetuloa kuulolle, kohdataan verkossa!