Vinkkivartti (Facebook Live): Kuvitettu materiaali VALMA- ja TELMA-opinnoista

Tapahtuma alkaa huomenna
Alkaa: 20.10.2020
Päättyy: 20.10.2020

Esittelemme kuvitetun ja selkeäkielisen materiaalin valmentavista opinnoista keskustelujen tueksi. Mikä on VALMA? Mikä on TELMA?

Tule Vinkkivarttiin kuulemaan ja kysymään lisää. Vinkkivartissa saat myös ohjeet materiaalin tilaamiseksi omaan käyttöösi. Vinkkivartti Facebook Live järjestetään tiistaisin kello 14 – 14.15 Tukiliiton Facebook-sivulla www.facebook.com/Tukiliitto.

Vinkkivartti järjestetään tiistaisin ja joka kerralla kuulet vinkit uudesta työkalusta tai hyödyllisestä materiaalista. Materiaalit sopivat niin ammattilaisille, perheille kuin vapaaehtoistoimijoille tueksi erilaisiin keskusteluihin, ryhmä- ja yksilöohjaustilanteisiin. Voit tilata tuotteita meiltä maksutta. Tilaukset tällä lomakkeella: Tilauslomake. Tilaathan kaikki haluamasi materiaalit samalla lomakkeella.

Vinkkivartin järjestävät Kehitysvammaisten Tukiliiton päättymässä olevat kehittämishankkeet Tuleva ja Vahvistu vanhempana. Löydät hankkeissa kehitetyt toimintamallit ja materiaalit osoitteesta www.tukiliitto.fi/kehittaa

Vinkkivartit:

20.10. Kuvitettu materiaali VALMA- ja TELMA -opinnoista

3.11.   Rohkaisupakka tunne- ja vinkkikortit

10.11. Nuoren palvelupolut 16 – 18 -vuotiaat

17.11. Vanhemmuuden taitopiirakka

24.11. Vahvistu vanhempana -palvelupolku

8.12. Selko-oppaat: ”Vahvistu vanhempana” ja ”Vanhemmuus jatkuu”

1.12. klo 10 – 15 järjestämme Habaa perhetyöhön -verkkoseminaarin perheitä kohtaaville ammattilaisille. Lisätietoja ilmoittautumisen löydän täältä: Habaa perhetyöhön -verkkoseminaari.

Tervetuloa kuulolle, kohdataan verkossa!