Vertaistapaaminen perheille, joissa lapsi on kuollut harvinaiseen sairauteen

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 19.8.2022
Päättyy: 21.8.2022

Harvinaiskeskus Norion järjestämä vertaistapaaminen on tarkoitettu perheille, joissa lapsi on lapsuusiällä, syntymänsä jälkeen, kuollut harvinaiseen sairauteen (esim. kromosomimuutos, harvinainen oireyhtymä tai syy, jota ei tiedetä). Kuolemasta voi olla kulunut aikaa vähän tai kauan, riittää, että koette olevanne valmiita käsittelemään asiaa vertaisryhmässä. Tapaaminen järjestetään 19.-21.8.2022 viihtyisässä Backbyn kartanossa, Espoossa (Bodomintie 37).

Viikonloppu tarjoaa kaikille perheenjäsenille mahdollisuuden lapsen/sisaruksen sairauteen ja kuolemaan liittyvän surun ja ajatusten jakamiseen yhdessä saman kokeneiden kanssa. Viikonlopun ohjelmassa on ammattilaisten ohjaamaa ryhmätoimintaa erikseen vanhemmille ja lapsille/nuorille sekä koko perheen yhdessäoloa. Tapaaminen alkaa perjantai-iltana päivällisellä ja yhteisellä tutustumisella ja päättyy sunnuntaina lounaaseen. Tarkempi aikataulu lähetetään osallistujille.

Backbyn kartano tarjoaa tapaamiselle rauhalliset puitteet kauniin luonnon keskellä. Majoitus on perhehuoneissa. Tapaaminen on maksuton ja sisältää täysihoidon, mutta matkakuluja ei korvata.

Ilmoittautumiset 31.7.2022 mennessä (huom! ilmoittautumisaikaa on jatkettu) klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen WebropoliinMukaan voidaan ottaa enintään seitsemän perhettä, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan Harvinaiskeskus Norion järjestämään tapaamiseen.