Verkkoluento: Mitä peruskoulun jälkeen?

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 10.11.2020
Päättyy: 10.11.2020

Tiistaina 10.11. 2020 pohditaan ”Mitä peruskoulun jälkeen?”

Teams Live kello 17.00 – 18.30.

Oletko pohtinut, mitä vaihtoehtoja tukea tarvitsevalla nuorella on peruskoulun jälkeen? Tukiliiton työelämäasiantuntija Mari Hakola kertoo peruskoulun jälkeisistä vaihtoehdoista. Esittelyssä ovat ammatilliset opinnot, valmentavat koulutukset (VALMA ja TELMA), muut vaihtoehtoiset opiskelumuodot, opiskelun tuki sekä osallisuutta ja työllistymistä tukeva toiminta.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Tapahtuman alettua pääset liittymään mukaan tästä linkistä.

Klikkaa tästä tiistaina 10.11. kello 17.00-18.30 ja pääset mukaan tapahtumaan.

Ennakkoon kannattaa käydä lukemassa ohjeet, miten Teams Liveen osallistutaan, jos et ole aiemmin osallistunut. Teams Livessä muut eivät kuule tai näe sinua, mutta voit kirjoittaa viestejä järjestäjille. Tässä Teasm Livessä voit kysyä Marilta tarkentavia kysymyksiä kirjoittamalla viestikenttään. Muut osallistujat eivät näe viestiäsi, kysymykset käsitellään anonyymeinä.

Teams Liven osallistujan kuvitetut ohjeet löytyvät täältä.

Linkki Teams Liveen tulee myös  Tukiliiton facebookiin tapahtuman alkaessa. Avoimeen tapahtumaan emme ota ilmoittautumisia, mutta voit lähettää ennakkokysymyksiä Wilma Karikolle sähköpostilla osoitteeseen wilma.karikko@tukiliitto.fi

Jos Teams Liveen liittyminen ei onnistu, voit pyytää tukea Teams Liven käyttöön Wilmalta 040 6743 631

Teams Live mahdollistaa kysymysten lähettämisen chat-viestinä tapahtuman aikana. Teams Liveen osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen sekä kuulokkeet tai muun äänentoiston.