Verkkokeskustelu: Haastavat tilanteet, alustus ja keskustelu (Teams)

Tapahtuma alkaa 6 päivän päästä
Alkaa: 3.12.2020
Päättyy: 3.12.2020

Teams-keskustelu kello 18 – 19.30. Ilmoittautuminen on päättynyt, koska osallistujamäärä täyttyi.

Tule kuuntelemaan ja pohtimaan, miten vanhemman tai läheisen kannattaa toimia, kun lapsen tai nuoren käyttäytyminen tuntuu arjen tilanteissa haastavalta. Teams-keskustelu on tarkoitettu kaikille, joita aihe koskettaa omassa arjessa.

Nina Korventaival Kehitysvammatuki 57 ry:stä antaa vinkkejä ja auttaa pohtimaan, miten haastavissa tilanteissa kannattaa toimia ja voiko niiden kehittymistä ennakoida ja ehkäistä. Teams-keskustelussa on mahdollisuus myös kysymyksille. Halutessasi voit katsoa Kehitysvammatuki 57 ry:n toiminnanjohtajan Nina Korventaipaleen haastattelut Tukiliiton Youtube-kanavalta, videot löytyvät tapahtuman oikean reunan sivupalkista (mobiilissa tekstin alta).

Lähetämme ilmoittautuneille osallistumisohjeet sekä Teams-kutsun annettuun sähköpostiosoitteeseen hyvissä ajoin ennen tapahtumaa, kun ilmoittautuminen on päättynyt. Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen sekä kuulokkeet tai muun äänentoiston. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Kehitysvammatuki 57 ry:n kanssa.