Verkkovertaistuen työpaja

Tapahtuma alkaa 22 päivän päästä
Alkaa: 13.3.2019
Päättyy: 13.3.2019

Kuuluuko verkkovertaistuen koordinointi ja kehittäminen työhösi? Tule mukaan verkkovertaistuen työpajaan 13.3. Tampereelle!

Työpaja on tarkoitettu sinulle, joka kehität tai koordinoit verkkovertaistukea tai vasta suunnittelet toiminnan käynnistämistä. Työpajassa kuullaan esimerkkejä verkkovertaistuesta ja vapaaehtoisten kouluttamisesta ja jaetaan ideoita ja kokemuksia. Tule jakamaan ja kuulemaan vinkkejä ja oppimaan yhdessä lisää.

Työpaja pidetään 13.3.19 klo 12.15 – 16.00. Tulppaanitalolla, Pinninkatu 51, Tampere. Tilaisuus on osallistujalle maksuton ja tarjoamme päiväkahvit työskentelyn lomassa.

Verkkovertaistuen työpaja 13.3.2019

Järjestäjänä on Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkoauttamisen Tuleva-hanke. Oman esimerkkinsä ja kokemuksensa päivässä kertoo Pirkanmaan Seta ry ja Sinuiksi-palvelu, Crohn ja Colitis ry, Lapsettomien yhdistys Simpukka ry ja Tuleva-hanke.

Ilmoittaudu 6.3. mennessä, 20 nopeinta mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumislinkki löytyy tästä.

Ilmoitathan peruutuksesta mahdollisimman pian wilma.karikko@tukiliitto.fi, jotta voimme ottaa jonosta seuraavan mukaan työpajaan.

Tervetuloa mukaan!