Verkkovertaistuen työpaja ammattilaisille

Tapahtuma alkaa 6 päivän päästä
Alkaa: 3.3.2020
Päättyy: 3.3.2020

Kuuluuko verkkovertaistuen koordinointi ja kehittäminen työhösi?

Tule verkkovertaistuen työpajaan!

Työpaja on tarkoitettu sinulle, joka kehität tai koordinoit verkkovertaistukea tai vasta suunnittelet toiminnan käynnistämistä. Työpajassa työstetään yhdessä verkkovertaistuen tekniset käytännön vinkit yhteen kokoava lista. Samalla jaamme kokemuksia mm. alustoista ja erilaisista käyttötavoista ja tarpeista. Lisäksi ideoidaan yhteisiä koulutuksia verkkovertaistukeen liittyen. Tule jakamaan ja kuulemaan vinkkejä ja suunnittelemaan yhdessä lisää.

Työpaja pidetään 3.3.2020 klo 12.15 – 15.45. Tulppaanitalolla, Pinninkatu 51, Tampere. Tilaisuus on osallistujalle maksuton ja tarjoamme päiväkahvit työskentelyn lomassa.

Järjestäjänä on Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkoauttamisen Tuleva-hanke.

Ilmoittaudu työpajaan tiistaihin 25.02.20. mennessä, 20 nopeinta mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumislinkki löytyy tästä.

Ilmoitathan peruutuksesta mahdollisimman pian Wilma Karikolle, wilma.karikko@tukiliitto.fi, jotta voimme ottaa jonosta seuraavan mukaan työpajaan.

Tervetuloa mukaan!