Verkkovertaistuen työpaja ammattilaisille

Tapahtuma alkaa 24 päivän päästä
Alkaa: 12.12.2019
Päättyy: 12.12.2019

Kuuluuko verkkovertaistuen koordinointi ja kehittäminen työhösi?

Tule verkkovertaistuen työpajaan!

Työpaja on tarkoitettu sinulle, joka kehität tai koordinoit verkkovertaistukea tai vasta suunnittelet toiminnan käynnistämistä. Työpajassa kuullaan kaksi alustusta aiheista videovälitteinen verkkovertaisryhmä ja videovälitteinen työnohjaus vapaaehtoisille. Lisäksi ideoidaan yhteisiä koulutuksia verkkovertaistukeen liittyen. Tule jakamaan ja kuulemaan vinkkejä ja suunnittelemaan yhdessä lisää.

Työpaja pidetään 12.12.2019 klo 12.15 – 15.45. Tulppaanitalolla, Pinninkatu 51, Tampere. Tilaisuus on osallistujalle maksuton ja tarjoamme päiväkahvit työskentelyn lomassa.

Järjestäjänä on Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkoauttamisen Tuleva-hanke. Videovälitteisestä verkkovertaisryhmästä kokemuksensa päivässä kertoo Diabetesliitosta Johanna Häme-Sahinoja ja videovälitteisestä työnohjauksesta vapaaehtoisille kertoo Lapsettomien yhdistys Simpukka ry:stä Miika Rautiainen.

Ilmoittaudu työpajaan torstaihin 5.12. mennessä, 20 nopeinta mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumislinkki löytyy tästä.
Tapahtuman esite jaettavaksi (pdf).

Ilmoitathan peruutuksesta mahdollisimman pian wilma.karikko@tukiliitto.fi, jotta voimme ottaa jonosta seuraavan mukaan työpajaan.

Tervetuloa mukaan!