Verkkovertaistuen kehittäjät -verkoston chat

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 8.4.2020
Päättyy: 8.4.2020

Järjestämme Verkkovertaistuen kehittäjät -verkoston chatin 8.4. klo 14 – 15.30 Tukinetissä. Tule paikalle, mikäli tarvitset apua verkkoryhmien perustamiseen. Tarkoituksena on pohtia ja ihmetellä yhdessä, kysyä toisilta apua, jakaa vinkkejä ja ideoita. Vaikka et itse kokisi tarvitsevasi apua, niin tule paikalle, sillä joku voi tarvita juuri sinun vinkkiäsi. Autetaan siis kaveria tänä poikkeuksellisena aikana. Keräämme mahdollisia koulutustarpeita myös ylös ja yritetään järjestää niihin apua jatkossa.

Meillä on olemassa Tukinetissä jo ryhmä valmiina, joten nyt vaan haet mukaan ryhmään, niin pääset sitten osallistumaan chattiin. Jos et ole käyttänyt Tukinetin chattia aiemmin, saat siitä myös osallistujakokemuksen tätä kautta.

Verkkovertaistuen kehittäjät -verkoston chat 8.4. klo 14-15.30

Tässä ohjeet ryhmään hakeutumiseen:

Verkkovertaistuen kehittäjät

Verkkovertaistukea tukeville tai sen aloittamista suunnitteleville järjestötyöntekijöille on perustettu suljettu ryhmä Tukinettiin. Tule mukaan jakamaan kokemuksia ja ideoimaan verkkovertaistuen kehittämistä. Ryhmään “Hae”-nappi näkyy, kun olet kirjautunut Tukinettiin muulla tunnuksella, kuin sellaisella jolla hallinnoit omia Tukinetin ryhmiäsi. Ryhmä löytyy täältä, kun olet kirjautuneena Tukinettiin.

Tunnukset

Jos sinulla on jo Tukinet-tunnus, voit kirjautua Tukinettiin tästä.

Jos sinulla ei ole tunnuksi, voit luoda uuden tunnuksen tästä.

Verkkovastaavamme Wilma on tehnyt tunnusten hankkimisesta myös videon.

Ryhmän löytäminen ja liittyminen

Kirjaudu tunnuksillasi Tukinettiin.
Tukinetissä löydät ryhmämme helpoiten valitsemalla ”toimijat” valikosta Kehitysvammaisten Tukiliiton.
Silloin Tukinet näyttää kaiken Tukiliiton tarjonnan,
muun muassa tämän Verkkovertaistuen kehittäjät -ryhmän.

Ryhmään liitytään hakulomakkeella, joka aukeaa ryhmää klikkaamalla.

Täytä hakulomake ja jää odottamaan ryhmään hyväksymistä.
Hyväksymisessä voi kulua muutama päivä.

Kun sinut on hyväksytty ryhmään,
saat ilmoituksen Oma Tukinet-viestiosioon.
Oma Tukinet sivu aikeaa sinulle heti kirjautumisen jälkeen.