Verkkovalmennus: Taitoa tulevaan (haku päättynyt)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 26.5.2020
Päättyy: 26.5.2020

Taitoa tulevaan -verkkovalmennus 26.4. – 26.5.2020

Ota hetki aikaa itsellesi ja omille ajatuksillesi ja tule verkkovalmennukseen pysähtymään ja jakamaan ajatuksiasi muuttuneessa tilanteessa. Suunnataan ajatukset voimavarojen vahvistamiseen ja pohditaan myös tulevaisuutta ja nuoren itsenäistymiseen liittyviä asioita. Valmennus on tarkoitettu vanhemmille, joiden nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuentarpeita. Valmennuksessa saat yksilöllistä tukea valmentajilta ja ryhmässä kohtaat toisia vanhempia.

Aiemmista valmennuksista poiketen kevään 2020 valmennuksessa etsitään voimavaroja lukuisista syistä muuttuneen ja muuttuvan tilanteen tueksi.

Valmennuksessa pohdit muuttuvaa vanhemmuuttasi henkilökohtaisten tehtävien kautta sekä yhdessä työntekijöiden ja toisten vanhempien kanssa. Valmennus on osallistujalle maksuton.

Valmennuksen tavoitteena on vahvistaa vanhempien voimavaroja ja vanhemmuuden taitoja olla nuoren tukena muuttuvassa tilanteessa. Valmennus sopii sinulle, joka haluat pohtia omaa prosessiasi, kun nuori itsenäistyy. Valmennuksen teemoja ovat muuta, oma aika ja oma hyvinvointi sekä muuttuva vanhemmuus. Lähtökohtana ovat jokaisen osallistujan omat tavoitteet ja kokemusten jakaminen toisten vanhempien kanssa.

Lue Kristiina ja Ilona Pyykösen tarina Ilonan muutosta omaan kotiin. Kristiina Pyykönen osallistui verkkovalmennukseen keväällä 2019.

Valmennus kestää kuusi viikkoa ja sisältää alustuksia ja pohdintatehtäviä sekä keskustelua ryhmächatissa viikottain. Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, padin tai älypuhelimen sekä toimivan verkkoyhteyden ja perustaidot netin käytöstä. Mukaan mahtuu kymmenen osallistujaa, jotka valitsemme hakijoiden joukosta. Valmennus on osallistujalle maksuton. Lisätietoja valmennuksesta löydät tästä linkistä.

Haku verkkovalmennukseen alkaa 12.2. ja haku päättyy 5.4. Hae mukaan klikkaamalla tästä.