Verkkoluento: parisuhde erityislapsiperheessä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.11.2020
Päättyy: 18.11.2020

Vertaisvanhempi Pia Helveranta kertoo siitä, miten hoitaa parisuhdetta erityslasten perheessä. Mistä aikaa puhumiselle ja kosketukselle arjen pyörityksessä? Pia opiskelee tällä hetkellä seksuaalineuvojaksi Kymenlaakson kesäyliopistossa Sexpon kouluttajien ohjauksessa. Verkkoluento on osa hänen opintojaan. Pialla on itsellään 19-vuotiaat kaksospojat, joilla on kehitysvamma.

Verkkoluento on keskiviikkona 18.11 klo 17-18:30. Onko sinulla mielessä jotain kysyttävää Pialta aiheesta? Voit lähettää kysymyksesi 11.11 mennessä  tällä anonyymillä lomakkeella.

Verkkoluennolle on mahdollista osallistua myös nimimerkillä. Verkkoluennon alustana on jitsi, liittymisohje verkkoluennolle. Osallistumislinkki: https://meet.jit.si/Parisuhdeerityisperheess%C3%A4 Verkkoluennolla on mukana myös Tanja Laatikainen Tukiliitosta.

Asioista juttelua voi jatkaa 25.11 klo 17-18:30 Tukinetin chatissa, jossa Pia on mukana. Chattiin osallistutaan nimimerkillä anonyymisti.