Verkkokoulutus: Vie yhdistyksesi ryhmätoiminta verkkoon

Tapahtuma alkaa 49 päivän päästä
Alkaa: 12.11.2020
Päättyy: 26.11.2020

Vie yhdistyksesi ryhmätoiminta verkkoon -koulutus on tarkoitettu Tukiliiton jäsenyhdistyksille ja sen tavoitteena on antaa yhdistystoimijoille valmiuksia verkkotoiminnan käynnistämiseen. Osallistuminen ei edellytä suunnitelmaa verkkotoiminnan käynnistämisestä tai aiempaa osaamista ja se sopii hyvin aloittelijoille.

Kurssilta saat ideoita ja varmuutta verkossa toimimiseen. Yhdistyksen toiminta verkossa voi olla esimeriksi:

• vertaistukiryhmän tapaamisia,
  • pienryhmätoimintaa,
  • yhdistyksen hallituksen kokouksia ja muuta yhteydenpitoa,
  • sisällön tuottamista verkkoon, esimerkiksi youtube tai Facebook.

Kurssi sisältää kolme maksutonta opetuskertaa, jotka järjestetään Teamsin välityksellä. Lisäksi kurssilla on opetuskertojen välissä pohdintatehtäviä, joiden tarkoituksena on auttaa osallistujia alkuun verkkotoiminnan suunnittelussa.

Kurssin ohjelma:

• 12.11 kello 17.30 – 19.30, Vertaisuus ja sisältöjen jakaminen verkossa. Verkon mahdollisuudet yhdistystoiminnassa.
  • 19.11 kello 17.30 – 19.30, Ohjaus ja vuorovaikutus verkossa
  • 26.11 kello 17.30 -19.30, Verkkoalustat ja Tukiliiton tuki yhdistyksille

Kurssille otetaan 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittaudu mukaan verkkolomakkeella, joka aukeaa tästä linkistä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 10.11.

Tule mukaan oppimaan uutta ja jakamaan ideoita!

Lisätietoja:
Nanna Nieminen