Verkkokurssi itsenäistyvien nuorten perheille

Alkaa: 1.4.2019
Päättyy: 19.5.2019

Verkkokurssi itsenäistyvien nuorten perheille 1.4. – 19.5.2019

Mietityttääkö sinua nuoresi tulevaisuus ja itsenäistyminen? Haluatko saada tietoa mm. palveluista, jatko-opinnoista, nuoren omaan kotiin muuttamisesta?

Verkkokurssimme antaa vastauksia näihin kysymyksiin. Verkkokurssillamme saat asiantuntija-alustuksia ja vastauksia kysymyksiisi, tehtäviä sekä mahdollisuuden vertaiskeskusteluun toisten vanhempien kanssa. Verkkokurssin aikana teet tehtäviä kurssialustalla, joka toimii netissä. Kunkin aiheen etukäteistehtäviin, kuten videoiden katseluun ja omiin pohdintoihin menee aikaa noin pari tuntia. Lisäksi jokaista aihetta käsitellään asiantuntijan johdolla ryhmächatissa 1,5 tuntia. Chatit järjestetään kerran viikossa arki-iltaisin, myöhemmin ilmoitettavina päivinä 1.4. – 19.5.2019 välisenä ajankohtana.

Kenelle kurssi on tarkoitettu:  Perheille, joiden noin 13 – 29-vuotiaalla nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuentarpeita.

Lisätietoja kurssista saat täältä. Päivitämme myös tätä tapahtumasivua lisätiedoilla mahdollisimman pian.

Tärkeää tietoa ilmoittautumisesta: ilmoittautuminen kurssille alkaa 1.3.2019. Ilmoittautumislinkki tulee tälle tapahtumasivulle, sekä verkkoauttamisen omille sivuille, jotka löytyvät oheisen linkin takaa. Ilmoittautumiseen liittyy ennakkotehtävä, jonka saa täytettäväkseen ilmoittautumisen yhteydessä. Ennakkotehtävä on palautettava viimeistään 20.3.2019.