Vauhtia rinteessä -laskettelun ja lumilautailun kokeilupäivä Riihivuoressa, Muurame

Tapahtuma alkaa 76 päivän päästä
Alkaa: 12.2.2022
Päättyy: 12.2.2022

Soveltavan alppihiihdon ja -lumilautailun kokeilutapahtuma Riihivuoressa

(Riihivuorentie 313, Muurame)

Kokeilutapahtuma on suunnattu vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä näkö- ja moninäkövammaisille alle 16-vuotiaille lapsille. Opetus on tarkoitettu ensisijaisesti henkilöille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta laskettelusta tai lumilautailusta, tai laskettelun apuvälineiden tarve on muuttunut.

Soveltavan alppihiihdon laskijat voivat ilmoittautua kelkka- ja pystylaskettelun tai lumilautailun opetukseen yhdessä oman avustajansa kanssa. Avustajalta toivotaan hyvää laskettelutaitoa. Ilmoittautuneelle laskijalle ja hänen avustajalleen varataan 90 minuuttia kestävä henkilökohtainen opetusaika. Tavoitteena on saada taitoja, jotta laskija voi käydä rinteessä jatkossa oman avustajan kanssa. Opetuksen omavastuuosuus on 20 €/ laskija, sisältäen soveltavan alppihiihdon ja tarvittaessa laskijan sekä avustajan välineet opetuksen ajaksi. Hinta ei sisällä vakuutusta.

Päivän aikana on mahdollisuus tutustua Malikkeen talviliikkumisen apuvälineisiin sekä Sokeain lasten tuki ry:n toimintaan.

Yhteistyössä: Malike ja Sokeain lasten tuki ry.

Ilmoittautuminen 31.1.2022 mennessä tämän Webropol-linkin kautta (avautuu uuteen ikkunaan).

Kuva: Janne Ruotsalainen