Vapaaehtoistoiminta tutuksi! Selkokielinen infotilaisuus verkossa

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 30.3.2022
Päättyy: 30.3.2022

Mitä on vapaaehtoistoiminta?
Kenelle vapaaehtoistoiminta sopii?
Millaista on vapaaehtoinen kaveritoiminta?
Mitä yhdenvertainen kaveruus usein antaa vapaaehtoisille?

Tervetuloa selkokieliseen vapaaehtoistoiminnan infotilaisuuteen.

Päivämäärä: keskiviikko 30.3.2022
Kello:  13.00-14.00
Paikka: Zoom-videopalvelu

Infotilaisuus on avoin ihan kaikille halukkaille.
Se sopii erityisesti aikuisille, joilla on kehitysvamma tai vastaava tuen tarve.

Tilaisuudessa:

  • Kuulet yleisesti mitä vapaaehtoistoiminta tarkoittaa.
  • Saat tietoa Tukiliiton digikaveritoiminnasta ja kuulet vapaaehtoistemme kokemuksia.
  • Pääset esittämään kysymyksiä.
  • Voit halutessasi osallistua arvontaan.

Voit osallistua infotilaisuuteen ryhmänä tai yksin. Tilaisuuteen ilmoittaudutaan etukäteen.
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla osallistumislinkki sekä liittymisohjeet.

Osallistujen kesken arvontaan pieni herkkupaketti. Arvonta suoritetaan tilaisuuden lopussa.
Voittajan postiosoite pyydetään tilaisuuden päätyttyä. Voitto lähetetään voittajalle kotimaan postipakettina.

Ilmoittaudu ja saat osallistumislinkin

Ennen ilmoittautumista, tutustu Tukiliiton sivuilla olevaan tietosuojaselosteeseen.
Tilaisuuteen ilmoittautudutaan uuteen välilehteen aukeavalla ilmoittautumislomakkeella.

Verkkotilaisuuteen osallistumiseen tarvitset:

  • Älylaitteen, esimerkiksi tietokoneen tai tabletin.
  • Nettiyhteyden.
  • Sähköpostiosoitteen ilmoittautumistasi varten.
  • Älylaitteellesi Zoom-sovelluksen.
  • Mahdollisesti tukea kotoa luennolle osallistumiseesi.
  • Jos osallistut ryhmän kanssa, lisäkaiutin on usein hyvä apu.

 

Infotilaisuuden järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Yhdenvertainen kaveritoiminta.

teksti: Yhdenvertainen kaveritoiminta