Vaikuttamisen verkkotreffit (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 22.2.2022
Päättyy: 22.2.2022

Vaikuttamisen verkkotreffit (aikaisemmalta nimeltä Alueellisen vaikuttamisen verkkokeskustelut) on tarkoitettu Teille jäsenyhdistystemme toimijat, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita siihen vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tukea ja tietoa tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti. Aiheet vaihtelevat tarpeen ja ajankohtaisuuden mukaan.

Vaikuttamisen verkkotreffit järjestetään tiistaina 22.2. kello 17.30 – 19

Teema: Tukiliiton alueellisen vaikuttamisrakenteen vahvistaminen (vaikuttamistyöryhmät)  ja Tiekartta, tueksi alueelliseen vaikuttamiseen. Tutustu aiheisiin etukäteen  /paikallinen-ja-alueellinen-vaikuttaminen/vaikuttamistyoryhmat/

Mukaan pääset suoraan tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Jos haluat esittää kysymyksiä etukäteen tai teemoja tuleviin iltoihin laita sähköpostia Salla Pyykköselle (yhteystiedot alla).

Seuraavat järjestetään noin 2 kuukauden kuluttua eli huhtikuun neljäs tiistai:  26.4. Vaikuttamisen verkkotreffit

Lisätietoja: