Vaikuttamisen verkkotreffit (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 15.6.2022
Päättyy: 15.6.2022

Vaikuttamisen verkkotreffit on tarkoitettu Teille jäsenyhdistystemme toimijat, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne Tukiliiton vaikuttamistyöryhmissä, alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita sote asioihin hyvinvointialueilla vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tukea ja tietoa tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti. Aiheet vaihtelevat tarpeen ja ajankohtaisuuden mukaan.

Kesäkuun vaikuttamisen verkkotreffit järjestetään keskiviikkona 15.6. kello 17.30–19

• Keskustelua 10.6.2022 klo 12-16.30 olevan webinaarin herättämistä ajatuksista ja vaikuttamisen tilanteista hyvinvointialueilla.
  • Tukiliiton vaikuttamistyöryhmien kokemuksia alkukeväältä – vinkkejä ja ideoita toimintaan

Iltaan ei tarvitse ilmoittautua. Mukaan pääsee suoraan tästä linkistä Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Jos haluat esittää etukäteen kysymyksiä tai teemoja tuleviin iltoihin laita sähköpostia Mari Hakolalle (yhteystiedot alla).

Lisätietoja Mari Hakola, yhteystiedot alla.

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teams-alustan käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet