Vaikuttamisen verkkotreffit (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 26.4.2022
Päättyy: 26.4.2022

Vaikuttamisen verkkotreffit on tarkoitettu Teille jäsenyhdistystemme toimijat, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita siihen vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tukea ja tietoa tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti. Aiheet vaihtelevat tarpeen ja ajankohtaisuuden mukaan.

Vaikuttamisen verkkotreffit järjestetään tiistaina 26.4. kello 17.30 – 19.00 Iltaa voidaan tarvittaessa keskustelun jatkuessa pidentää max 19.30 asti.

Teemana 26.4.:

• Vaikuttamistyöryhmien käytännön toiminta/tekniikka; etäkokoukset sekä tiimiin liittyminen ja tiimin käyttö / Aluekoordinaattori Wilma Karikko
  • Erityistä tukea tarvitsevien ihmisten huomioiminen sote-uudituksessa sekä hyvinvointialueiden strategioihin vaikuttamisessa. Mihin asioihin kannattaa nyt vaikuttaa alueilla? / Vaikuttamistoiminnan johtaja Jutta Keski-Korhonen

Mukaan pääset suoraan tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Jos haluat esittää etukäteen kysymyksiä tai teemoja tuleviin iltoihin laita sähköpostia Salla Pyykköselle (yhteystiedot alla).

Seuraavat järjestetään kesäkuussa 14.6. Vaikuttamisen verkkotreffit. Teema tarkentuu lähempänä.

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamssin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet