Vaikuta vallanpitäjiin -lobbauskoulutus, Tampere

Tapahtuma alkaa 128 päivän päästä
Alkaa: 31.8.2019
Päättyy: 31.8.2019

Koulutuksessa käydään läpi muun muassa lobbaamisen ABC, lobbaukseen liittyviä mielikuvia ja ajankohtaisia kysymyksiä vaikuttamisen kentältä. Koulutus antaa käytännönläheisiä vinkkejä siihen, miten lobbauksen kohteet (virkamiehet ja päättäjät) kannattaa valita ja miten menestyksellinen lobbauskampanja suunnitellaan ja toteutetaan.

Milloin: Vaikuta vallanpitäjiin -lobbauskoulutus pidetään lauantaina 31.8.2019 klo 9.15 – 16 Tampereella.

Kenelle: Koulutus  on suunnattu yhdistysten toimijoille, jotka haluavat tehokkaasti vaikuttaa kehitysvammaisten henkilöiden ja perheiden asioihin paikallisesti tai alueellisesti.

Koulutus perustuu 2018 julkaistuun Tiia Kontkasen ja Sini Nivan kirjoittamaan Vaikuta vallanpitäjiin – järjestölobbaajan oppaaseen Opas kokoaa yhteen tietoa siitä, mitä lobbaaminen on, miten sitä voi tehdä ja ketkä ovat hedelmällisiä lobbaamisen kohteita ja paikkoja. Osallistujat saavat koulutuksessa oppaan painettuna.

Kouluttajana toimii Tiia Kontkanen KSL-opintokeskuksesta.

Koulutus on Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsenyhdistysten toimijoille maksuton ja siihen mahtuu 20 osallistujaa.

Ilmoittautumislinkki aukeaa toukokuussa.