Uusien ohjaajien koulutuspäivä

Tapahtuma alkaa 49 päivän päästä
Alkaa: 7.9.2019
Päättyy: 7.9.2019

Haluatko töihin Tukiliiton tapahtumiin ja koulutuksiin?

Järjestämme koulutus- ja perehdytyspäivän Tukiliiton uusille ohjaajilla lauantaina 7.9.2019 kello 11 – 17. Päivä järjestetään Tampereella, Tukiliiton toimitiloissa eli Tulppaanitalolla, osoitteessa Pinninkatu 51.

Päivä on tarkoitettu aivan uusille ohjaajille sekä jo töissä olleille ohjaajille, jotka eivät vielä osallistuneet koulutukseen. Koulutus päivä on erinomainen keino päästä osaksi Tukiliiton ohjaajaporukkaa ja tulla tutuksi Tukiliiton työntekijöille. Vastuullisiin ohjaajan tehtäviin on aina helpompi palkata tutuksi tullut ohjaaja. Jo töihin ehtineille uusille ohjaajille päivä tarjoaa paljon tietoa Tukiliitosta ja Tukiliiton arvoista, sekä välineitä ohjaajan työn tueksi.

Koulutuspäivästä ei makseta palkkaa tai päivärahoja. Päivän aikana tarjotaan lounas ja kahvit. Matkat maksetaan Tampereen ulkopuolelta matkustaville julkisten mukaan. Kauempaa tulijoille tarjoamme mahdollisuuden majoittua Dream Hostellin ryhmähuoneessa.

Päivään mahtuu mukaan maximissaan 50 henkilöä. Hae mukaan tällä lomakkeella 25.8.2019 mennessä.

Koulutuspäivän ohjelma

klo 11 Ilmoittautuminen ja lounas Tulppaanitalon aulassa