Uusien ohjaajien koulutuspäivä, Tampere

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 7.9.2019
Päättyy: 7.9.2019

Haluatko töihin Tukiliiton tapahtumiin ja koulutuksiin?

Järjestämme koulutus- ja perehdytyspäivän Tukiliiton uusille ohjaajille lauantaina 7.9.2019 kello 10 – 16. Päivä järjestetään Tampereella, yliopiston Linna-rakennuksessa, huoneessa K113. Linnan osoite on Pinninkatu 78.

Päivä on tarkoitettu aivan uusille ohjaajille sekä jo töissä olleille ohjaajille, jotka eivät vielä ole osallistuneet koulutukseen. Koulutuspäivä on erinomainen mahdollisuus päästä osaksi Tukiliiton ohjaajaporukkaa ja tulla tutuksi Tukiliiton työntekijöille. Vastuullisiin ohjaajan tehtäviin on aina helpompi palkata tutuksi tullut ohjaaja. Jo töihin ehtineille uusille ohjaajille päivä tarjoaa paljon tietoa Tukiliitosta ja Tukiliiton arvoista, sekä välineitä ohjaajan työn tueksi.

Koulutuspäivästä ei makseta palkkaa tai päivärahoja. Päivän aikana tarjotaan lounas ja kahvit. Matkat maksetaan Tampereen ulkopuolelta matkustaville julkisten mukaan. Kauempaa tulijoille tarjoamme mahdollisuuden majoittua Dream Hostellin ryhmähuoneessa.

Päivään mahtuu mukaan enintään 50 henkilöä. Hae mukaan tällä lomakkeella 25.8.2019 mennessä.

Koulutuspäivän ohjelma

• klo 9.30 Alkaen ilmoittautuminen
  • klo 10 Tervetuloa ja esittäytyminen
  • klo 10.30 Tukiliiton ja toimintojen esittely
  • klo 11.30 Lounas
  • klo 12.30 Työsuhdeasiat
  • klo 13.00 Kehitysvammaisuus ja osallisuus
  • klo 14.00 Kahvia ja pullaa
  • klo 14.30 Vuorovaikutuksesta
  • klo 15.15 Sisaruus
  • klo 16.00 Hyvää kotimatkaa!