Tunne palvelusi: Asuminen: lapsuudenkodissa asuvan läheisen muutto ja palvelut

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 28.9.2022
Päättyy: 28.9.2022

Tule mukaan oppimaan uutta, kysymään ja keskustelemaan tukea tarvitsevan henkilön palveluista ja tukitoimista syksyn Tunne palvelusi -verkkokoulutukseen. Tänään aiheena on Asuminen: lapsuudenkodissa asuvan läheisen muutto ja palvelut. Koulutus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.

Asuminen: lapsuudenkodissa asuvan läheisen muutto ja palvelut kello 17.30-19

Koulutuksen sisältö: Ilmoittautuneille lähetetään etukäteismateriaali. Materiaalissa kerrotaan mm. asumispalveluiden taustasta ja palvelusuunnitelman merkityksestä muutto tilanteessa. Käydään läpi muutostilanteen asioita ja sitä, miten asioihin tässä elämän tilanteessa mm. palvelusuunnitelman päivittämisessä kannattaa kiinnittää huomiota. Materiaalissa on lisätietoja sekä vinkkejä tilanteeseen sekä mm. videoita ja kirjallista materiaalia asiasta.

Illan aikana ei käydä materiaalia sellaisenaan läpi vaan keskustellaan siitä nousseista näkökulmista ja osallistujien kysymyksistä. Etukäteen voi laittaa ilmoittautumislomakkeen kautta myös kysymyksiä illan vetäjille, joihin vastataan illan aikana.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja voi käyttää koulutuksessa saamaansa tietoa tukea tarvitsevan henkilön palveluista sekä tukitoimista omaksi ja muiden hyväksi.

Ilmoittautuminen  on päättynyt. Ilmoittautuneille on lähetetty etukäteismateriaali tutustumista varten.

Pääset illan keskusteluihin mukaan suoraan tästä linkistä: Liity napsauttamalla tästä

Olet lämpimästi tervetullut!

Syksyn muut Tunne palvelusi -verkkokoulutukset keskiviikkoisin kello 17.30–19.30

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teams-etäyhteyden käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet