Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 17.8.2022
Päättyy: 17.8.2022

Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19.

• Verkkotreffeillä pääset kohtaamaan muita yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Treffit ovat avoimia ja maksuttomia kaikille illan teemasta kiinnostuneille.
  • Vetäjänä toimii aluekoordinaattori. Treffeillä on mukana myös muita asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla.

17.8. Teema: Kuulumisten vaihto ja syksyn toiminta, Tukiliiton järjestämä jäsenhankintakampanja yhdistyksille ja liittokokouksessa päätetyt asiat (jäsenmaksun korotus, rinnakkaisjäsenyys ja etäosallistuminen päätöksen tekoon).

Kerromme illan aikana mm. mitä rinnakkaisjäsenyyden käyttöönotto yhdistyksessä käytännössä tarkoittaa. Tukiliitosta illassa ovat mukana kansalaistoiminnan johtaja Lea Vaitti, viestintäpäällikkö Kaisa Järvelä ja aluekoordinaattori Sari Pohjolainen. Tule sinäkin mukaan kuuntelemaan, keskustelemaan ja kyselemään! Ei ennakkoilmoittautumista vaan pääset treffeille mukaan suoraan tästä linkistä:

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja elokuun verkkotreffeistä:
Sari Pohjolainen, sari.pohjolainen@tukiliitto.fi , 050 5288 394

Syksyn muiden verkkotreffien aikataulu, teemat tarkentuvat lähempänä tilaisuutta:

14.9. Teema: Kehitysvammainen ihminen hyvinvointialueen asukkaana – Info- ja keskustelutilaisuus aluevaltuutetuille
12.10. Teema: Tukiliiton kokemustoiminta
9.11. Teema: Ajankohtaista vaikuttamisesta
14.12. Teema: Ajankohtaista yhdistystoiminnan kehittämiseen

Verkkotreffeille ei ole ennakkoilmoittautumista.

Tervetuloa kuulolle ja juttelemaan!

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamssin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Ritva Still, ritva.still@tukiliitto.fi