Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit

Tapahtuma alkaa 12 päivän päästä
Alkaa: 14.12.2022
Päättyy: 14.12.2022

Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19.

• Verkkotreffeillä pääset kohtaamaan muita alueesi yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Treffit ovat avoimia, ja maksuttomia kaikille illan teemasta kiinnostuneille.
  • Vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori. Treffeillä on mukana myös muita asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla

14.12. Teema: Inklusiivinen vapaaehtoistoiminta

Yhdenvertaisen kaveritoiminnan koordinaattori Pia Björkman alustaa saavutettavuudesta vapaaehtoistoiminnassa ja kertoo yhdenvertaisesta kaveritoiminnasta. Aluekoordinaattori Mari Hakola avaa yhdistysten vapaaehtoistoiminnasta tehdyn kyselyn tuloksia. Keskustellaan näistä ja muista ajankohtaisista asioista!

Treffeille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, vaan pääset liittymään mukaan alla olevasta linkistä painamalla.

Liity verkkotreffeille tästä.

Tervetuloa kuulolle ja juttelemaan!

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamssin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Ritva Still, ritva.still@tukiliitto.fi