Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen, Jyväskylä

Tapahtuma alkaa 72 päivän päästä
Alkaa: 18.9.2020
Päättyy: 19.9.2020

Tapaaminen perheiden erityisille alle 18-vuotiaille ja heidän tärkeille aikuisilleen

Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
18.-19.9.2020, Ränssin kievari, Jyväskylä

Kukin lapsi / alle 18-vuotias nuori saa ottaa mukaansa viikonlopun viettoon itselleen kaksi tärkeää aikuista. Aikuiset voivat olla vaikka mummo, eno tai kummit.

Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin.

Tsemppitapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut ja ohjelman. Tapahtuma alkaa perjantaina  klo 18 ja päättyy lauantaina klo 18.

Tapaamisessa on sekä kaikille yhteistä ohjelmaa että omaa ohjelmaa niin läheisille kuin lapsille. Tukiliiton ohjaajat puuhailevat lasten kanssa. Ohjauksessa on käytössä kuvat, ja erityistarpeet huomioidaan myös muutoin. Päivässä on mahdollista esimerkiksi pelata kaikki yhdessä yhdessä minigolfia. Läheisille järjestetään mahdollisuus vertaistuelliseen keskusteluun ja ajatusten jakamiseen.

Tapaamiseen otetaan 4 lasta / nuorta läheisineen. Etusijalla valinnassa ovat hakijat, jotka eivät ole aiemmin olleet Läheinen-lapsi -tsemppitapaamisessa.

Muuten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Haku tapahtumaan aukeaa elokuun 2020 alussa. Tukiliiton tapahtumissa noudatetaan seuraavia turvallisuusohjeita.

Lisätietoja:

Tanja Laatikainen, 040 5268 272