PERUUTETTU Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen, Jyväskylä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.9.2020
Päättyy: 19.9.2020

Tapaaminen perheiden erityisille alle 18-vuotiaille ja heidän tärkeille aikuisilleen

Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
18. – 19.9.2020, Ränssin kievari, Jyväskylä

Kukin lapsi / alle 18-vuotias nuori saa ottaa mukaansa viikonlopun viettoon itselleen kaksi tärkeää aikuista. Aikuiset voivat olla vaikka mummo, eno tai kummit.

Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin.

Tsemppitapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut ja ohjelman sekä majoituksen. Tapahtuma alkaa perjantaina klo 18 ja päättyy lauantaina viimeistään klo 18.

Tapaamisessa on sekä kaikille yhteistä ohjelmaa että omaa ohjelmaa niin läheisille kuin lapsille. Tukiliiton ohjaajat puuhailevat lasten kanssa. Ohjauksessa on käytössä kuvat, ja erityistarpeet huomioidaan myös muutoin. Läheisille järjestetään mahdollisuus vertaistuelliseen keskusteluun ja ajatusten jakamiseen. Tapaamisen toteuttamisessa on mukana Keski-Suomen Kehitysvammaisten Tuki ry.

Tapaamiseen otetaan 4 lasta / nuorta läheisineen. Etusijalla valinnassa ovat hakijat, jotka eivät ole aiemmin olleet Läheinen-lapsi -tsemppitapaamisessa.  Muuten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Hakulomake.  (aukeaa uuteen välilehteen) Viimeinen hakupäivä on 7.9, ellei paikat täyty sitä ennen.

Kukin porukka täyttää yhden lomakkeen. Mkäli paikat ovat täynnä, voit ilmoittautua jonotuslistalle Tanjalle (yhteystiedot alla.)

Tukiliiton tapahtumissa noudatetaan syksyllä 2020 seuraavia turvallisuusohjeita. Noudatamme tehostettua hygieniaa ja paikalle saa tulla vain täysin terveenä.

Tapahtuman toteutukseen käytetään Tukiliiton perhetoimintaan suunnattuja lahjoitusvaroja.

Lisätietoja:
Tanja Laatikainen, 040 5268 272
tanja.laatikainen@tukiliitto.fi

Huomaa myös tapahtuma Tampereella:
Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
20. – 21.11.2020 Tampere, Tulppaanitalo
Lue lisää sivultamme osoitteesta
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/laheinen-lapsi-tsemppitapaaminen

Kuvituskuva Freepik.com

Asiasanat: Erityislapsi, erityisnuori, isovanhemmat, kummi, isoäiti, isoisä, mummo, mummi, ukki, vaari