Tositoimijaksi-webinaari (Teams)

Päättyy: 21.10.2020

Aika: 21.10.2020 klo 12 – 15

Paikka: Webinaari

Tositoimijaksi-koulutus on tarkoitettu toimijuudesta kiinnostuneille ihmisille (läheisille, ammattilaisille ja opiskelijoille). Webinaarissa saat tietoa asioista ja palveluista, jotka voivat lisätä tukea tarvitsevan ihmisen omaa toimijuutta. Webinaari toteutetaan Microsoft Teams -linkin avulla. Osallistujat saavat linkin sähköpostiinsa webinaaria edeltävänä päivänä.

Klo 12.00                   Tervetuloa

klo 12.05                    Osallisuus syntyy toimijuudesta – Työelämän asiantuntija Mari Hakola, Kehitysvammaisten Tukiliitto

klo 12.45                    Kommunikoinnin merkitys sekä käytännön vinkkejä onnistuneeseen vuorovaikutukseen – Suunnittelija Minni Haveri, Kehitysvammaisten Tukiliitto

klo 13.20                    Tauko

klo 13.40                    Henkilökohtainen apu ihmisen tukena – Projektipäällikkö Lauri Kervinen, Kehitysvammaisten Palvelusäätiö

klo 14.15                    Apu- ja toimintavälineet osallistumisen mahdollistajana – Verkostokoordinaattori Tanja Tauria, Kehitysvammaisten Tukiliitto

Klo 15.00                   Webinaari päättyy, kiitos osallistujille!

Ilmoittaudu webinaariin 20.10. mennessä täältä: