Tiedä oikeudet verkkokoulutus: teemana asuminen (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 6.10.2021
Päättyy: 6.10.2021

Tarvitsetko tietoa kehitysvammaisen tai vastaavaa tukea tarvitsevan henkilön asumiseen liittyvistä asioista? Kaipaatko keskustelua aiheesta tai onko sinulla kysymyksiä siitä, miten esimerkiksi lapsuuden kodista muuttamiseen voi valmistautua? Asuuko läheisesti jossain ryhmämuotoisessa asumisessa ja kaipaat keskustelua asiasta tai esimerkiksi asumisen tukipalveluista?

Tule mukaan verkkokoulutukseen kuulemaan ja keskustelemaan edellä mainituista aiheesta
keskiviikkona 6.10. kello 17.30 – 19 aiheena: Asuminen.

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella Liity 6.10. asumisen verkkokoulutukseen napsauttamalla tästä

Koulutusilta on kohdennettu jäsenyhdistystemme jäsenille, kehitysvammaisten henkilöiden läheisille ja avoin kaikille illan teemasta kiinnostuneille. Tavoitteena on löytää asumiseen liittyviin kysymyksiinne vastauksia, kertoa lapsuuden kodista muuttamiseen liittyvistä asioista sekä asumista tukevista palveluista.

Ennakkoon ilmoittatuneille on lähetetty sähköpostitse Teams-linkki.  Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

************

Tämä Tiedä Oikeudet -verkkokoulutus on yksi osa neljän kerran koulutussarjasta.

Tule mukaan oppimaan uutta ja keskustelemaan syksyn Tiedä oikeudet -verkkokoulutuksiin 22.9.-13.10. Koulutussarjan päättää vapaamuotoisempi kysely- ja keskustelutilaisuus.

• 22.9. kello 17.30 – 19.30 (huom. aika) Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi
  • 29.9. kello 17.30 – 19 Henkilökohtainen apu tutuksi
  • 6.10. kello 17.30 – 19 Asuminen
  • 13.10. kello 17.30-18.30 (huom.aika) Kyselytunti koulutussarjan teemoista, vapaamuotoista keskustelua