Tiedä oikeudet verkkokoulutuksen kyselytunti (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 13.10.2021
Päättyy: 13.10.2021

Tiedä Oikeudet verkkokoulutussarjan kolmessa ensimmäisessä osassa olemme käyneet läpi palvelusuunnitelmaa, erityishuolto-ohjelmaa, henkilökohtaista apua ja asumista. Tuliko jälkikäteen mieleen kysymyksiä tai onko jokin asia mikä näistä jäi mietityttämään?

Tule mukaan vapaamuotoiselle kyselytunnille, keskustellaan em. aiheista ja mietitään tilanteita yhdessä.

Kyselytunti järjestetään
keskiviikkona 13.10. kello 17.30-18.30

Tämä kyselytunti on kohdennettu ensisijaisesti niille, jotka ovat olleet mukana koulutussarjan muissa osioissa.

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella 13.10 klo 17.20 alkaen kyselytunnille suoraan tästä linkistä.

Ennakkoon ilmoittatuneille on lähetetty tiistaina sähköpostitse Teams-linkki.  Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

************

Tämä Kyselytunti on Tiedä Oikeudet -verkkokoulutussarjan viimeinen kerta.

Syksyn Tiedä oikeudet -verkkokoulutukset ovt olleet 22.9.-13.10. Koulutussarjan päättää  tämä vapaamuotoisempi kysely- ja keskustelutilaisuus.

• 22.9. kello 17.30 – 19.30 (huom. aika) Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi
  • 29.9. kello 17.30 – 19 Henkilökohtainen apu tutuksi
  • 6.10. kello 17.30 – 19 Asuminen
  • 13.10. kello 17.30-18.30 (huom.aika) Kyselytunti koulutussarjan teemoista, vapaamuotoista keskustelua