Tiedä oikeudet - live verkkokurssi: Henkilökohtainen apu tutuksi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 13.5.2020
Päättyy: 13.5.2020

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat perustiedot siitä, mitä henkilökohtainen apu tarkoittaa, kuka sitä voi saada ja miten sitä voi hakea. Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkokoulutuksessa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan!

Henkilökohtainen apu tutuksi -verkkokoulutus toteutetaan Teams -alustalla keskiviikkona 13.5. kello 17-18. Koulutuksen alustaja toimii aluekoordinaattori Salla Pyykkönen ja puheenjohtajana aluekoordinaattori Ritva Still.

Ilmoittaudu mukaan 11.5. mennessä tällä ilmoittautumislomakkeella. Koulutukseen mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Henkilökohtainen apu tutuksi itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Lisätietoja itseopiskelukursseista löydät täältä.

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja toukokuussa:

• Tiistaina 5.5. kello 17-18: Palvelusuunnitelma tutuksi. Lue lisää
  • Torstaina 7.5. kello 17-18: Erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi. Lue lisää