Tiedä oikeudet -live verkkokoulutus: Palvelusuunnitelma tutuksi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 5.5.2020
Päättyy: 5.5.2020

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat tietoa siitä, mikä palvelusuunnitelma on, miten palvelusuunnitelma laaditaan ja miten palvelusuunnitelmapalaveriin kannattaa valmistautua. Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkokoulutuksessa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan!

Palvelusuunnitelma tutuksi -verkkokoulutus toteutetaan Teams -alustalla tiistaina 5.5. kello 17-18. Koulutuksen alustaja toimii aluekoordinaattori Sari Pohjolainen ja puheenjohtajana aluekoordinaattori Ritva Still.

Ilmoittaudu mukaan 3.5. mennessä tällä ilmoittautumislomakkeella. Koulutukseen mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Palvelusuunnitelma tutuksi itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Voit tutustua etukäteen itseopiskelukurssiin, klikkaa tästä.

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja jatkuu:
– Torstaina 7.5. kello 17-18: Erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi. Lue lisää
– Keskiviikkona 13.5. kello 17-18: Henkilökohtainen apu tutuksi. Lue lisää