Tiedä oikeudet live -verkkokoulutus: Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma tutuiksi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 21.4.2021
Päättyy: 21.4.2021

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat perustietoa siitä, mitä palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma ovat. Keskustellaan siitä, miten nämä laaditaan ja miten palavereihin kannattaa valmistautua.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan!

Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma tutuksi -verkkokoulutus toteutetaan Teams-alustalla keskiviikkona 21.4. kello 17.30 – 19.

Ilmoittautumiset 18.4.9.2021 mennessä: Ilmoittaudu tästä

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottamien Palvelusuunnitelma tutuksi ja Erityishuolto-ohjelma tutuksi -itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Suosittelemme tutustumaan näihin kursseihin etukäteen, koska verkkokurssilla käymme vain ydinkohdat ja tärkeimmät asiat läpi. Itseopiskelukursseihin pääset tästä.

Ilmoittautuneille lähetetään 18.4. jälkeen sähköposti, jossa olevalla linkillä pääsee mukaan koulutukseen. Illan aikana keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja jatkuu:
–  Keskiviikkona 28.4. kello 17.30 – 19: Henkilökohtainen apu tutuksi.
–  Keskiviikkona 5.5. kello 17.30 – 19: Asuminen