Tiedä oikeudet -live verkkokoulutus: henkilökohtainen apu tutuksi

Tapahtuma alkaa 91 päivän päästä
Alkaa: 8.10.2020
Päättyy: 8.10.2020

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat perustiedot siitä, mitä henkilökohtainen apu tarkoittaa, kuka sitä voi saada ja miten sitä voi hakea. Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkokoulutuksessa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan!

Henkilökohtainen apu tutuksi -verkkokoulutus toteutetaan Teams -alustalla torstaina 8.10. kello 17.30-19.30

Ilmoittautuminen aukeaa elokuussa ja päättyy 6.10. Koulutukseen mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Henkilökohtainen apu tutuksi itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Lisätietoja itseopiskelukursseista löydät täältä.

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja jatkuu:
– Torstaina 15.10. kello 17.30-19.30: Erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi.

Lisätietoja: Ritva Still, Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, ritva.still@tukiliitto.fi