Tiedä oikeudet live -verkkokoulutus: Henkilökohtainen apu tutuksi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 28.4.2021
Päättyy: 28.4.2021

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat perustiedot siitä, mitä henkilökohtainen apu tarkoittaa, kuka sitä voi saada ja miten sitä voi hakea.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan!

Henkilökohtainen apu tutuksi -verkkokoulutus toteutetaan Teams-alustalla keskiviikkona 28.4. kello 17.30 – 19.00

Ilmoittautumiset  25.4. mennessä. (Ilmoittautuminen on päättynyt.)

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Henkilökohtainen apu tutuksi -itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Suosittelemme itseopiskelukurssin läpikäymistä ennen verkkokoulutusta, koska koulutusiltana käymme läpi vain ydinkohdat. Kurssin löydät täältä.

Ilmoittautuneille lähetetään sähköposti 25.4. jälkeen, jossa olevalla linkilla pääsee koulutukseen mukaan. Verkkokoulutukseen voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja jatkuu:

• Keskiviikkona 5.5. kello 17.30 – 19.00: Aiheena on asuminen