Tiedä oikeudet -live verkkokoulutus: Erityishuolto-ohjelma tutuksi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 7.5.2020
Päättyy: 7.5.2020

Tiedä oikeudet -live verkkokoulutuksessa saat tietoa siitä, mikä erityishuolto-ohjelma on, mitä se sisältää ja miten se eroaa palvelusuunnitelmasta. Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkokoulutuksessa. Tervetuloa mukaan oppimaan!

Erityishuolto-ohjelma (EHO) -verkkokoulutus toteutetaan Teams -alustalla torstaina 7.5. kello 17-18. Koulutuksen alustaja toimii aluekoordinaattori Nanna Nieminen ja puheenjohtajana aluekoordinaattori Salla Pyykkönen.

Ilmoittaudu mukaan 5.5. mennessä tällä ilmoittautumislomakkeella. Koulutukseen mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Erityishuolto-ohjelma itseopiskelukurssien keskeisiä asioita sekä keskustellaan aihealueesta. Voit tutustua etukäteen itseopiskelukurssiin, klikkaa tästä.

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja toukokuussa:

• Tiistaina 5.5. kello 17-18: Palvelusuunnitelma tutuksi. Lue lisää
  • Torstaina 7.5. kello 17-18: Erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi. Lue lisää