Tiedä oikeudet live -verkkokoulutus: Asuminen

Tapahtuma alkaa 21 päivän päästä
Alkaa: 5.5.2021
Päättyy: 5.5.2021

Tiedä oikeudet  -verkkokoulutuksessa käydään läpi kehitysvammaisten henkilöiden asumista, erilaisia asumisen tukimuotoja sekä muuttamista lapsuuden kodista omaan kotiin. Verkkokoulutuksesta saa perustietoa asumispalveluista sekä asumista tukevista palveluista mm. siinä tilanteessa, kun nuori on muuttamassa omaan kotiin tai asuu jo omassa kodissa; itsenäisesti, tuetusti tai yhteisöllisessä asumisessa. Palvelusuunnitelman ajantasaisuus liittyy muuttamisen valmistautumiseen esim. lapsuuden kodista omaan kotiin, mutta miten? –  se selviää koulutuksessa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan!

Asuminen-verkkokoulutus toteutetaan Teams-alustalla keskiviikkona 5.5.2021 kello 17.30 – 19

Ilmoittautumiset 2.5.2021 mennessä: (siirry lomakkeelle)
Ilmoittautuminen.

Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käydään läpi asumista, omaan kotiin muuttamista ja näihin liittyviä asioita sekä keskustellaan aihealueesta.

Ilmoittautuneille lähetetään 2.5. jälkeen sähköposti, jossa olevalla linkillä pääsee mukaan koulutukseen. Illan aikana keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita.